خدایی سخنگو ورئیس کمیسیون شورای اسلامی شهر زنجان گفت:طرح پروژه سبزه میدان باید اصلاح شود و دوکار گروه فنی و مالی در شورای اسلامی شهر زنجان نظارت بر پروژه سبزه میدان را بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ نصیری رییس شورای اسلامی شهر زنجان صبح امروز در جمع خبرنگاران به اشاره به اینکه رسالت رسانه‌ها و خبرنگاران در جامعه امروزی بسیار سنگین و خطیر است گفت:اگر رسانه‌ها وظیفه خود را به خوبی انجام دهند، بدیهی است که از فساد جلوگیری شده و رانت‌خواری معنایی نخواهد داشت.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به شیوع آسیب‌های اجتماعی در جامعه بیان کرد: آگاهی شهروندان نسبت به حقوق خود احساس می‌شود که به دست فراموشی سپرده شده است.
نصیری با اشاره به اینکه جامعه آگاهانه و سالم در گرو نقد آگاهانه از سوی رسانه‌ها است، تصریح کرد: اگر رسانه‌ها به کمک شورا و یا هر ارگان دیگری بیایند و این ارگان‌ها به وظایف خود عمل کنند، بسیاری از امور حل و فصل خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه پاسگاه شهرداری با همکاری نیروی انتظامی نیز ایجاد خواهد شد، تصریح کرد: تمام مقدمات پاسگاه فراهم شده است و در شرف آغاز به کار است.
وی افزود کنترل، نظارت و جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیر مجاز شهری، مبارزه با سد معبر، تکدی گری و رفع مشکل آحاد مردم با راه کار‌های مناسب از وظایف این پاسگاه است.

وی با اشاره به اینکه رویکرد ما تقویت سرمایه‌گذاری شهرداری است، گفت: این سازمان باید تقویت شود و همطراز خود شهردار باشد و هماهنگ با کمیسیون سرمایه‌گذاری شهرداری فعالیت خواهد کرد.
مراد خانی نایب رییس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: شورادر کشور‌های دیگر نماد دمکراسی است، ولی در کشور ما نماد مردم سالاری دینی است، که به برکت نظام جمهوری اسلامی به ثمر نشسته است.
وی افزود شورای پنجم با استفاده از تجربیات شورا‌های گذشته از ورود به کار‌های غیر کارشناسی و بدونه مطالعه جلوگیری کرده و هدف توسعه متوازن در شهر را دنبال می‌کند.
مراد خانی اتمام پروژه‌های نیمه تمام شهری، ورود به پروژه‌های مهم شهری نظیر پروژ، سبزه میدان مطالعه کمربند شمالی شهر از جمله برنامه‌های شورای پنجم عنوان کرد.
خدایی سخنگو ورییس کمیسیون شورای اسلامی شهر زنجان  گفت :توسعه شهر زنجان با نگاه به سرمایه گزاری خصوصی است .
وی به پروژه نیمه تمام سبزه میدان اشاره کردو گفت: ماباطرح فعلی پروژسبزه میدان مخالف هستیم و از بدو ورود به شورای پنجم با دو کار گروه مالی و فنی این پروزه را مورد بررسی قرار داده ایم.
انتهای پیام/ر


نشست خبری شورای اسلامی شهر زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.